دنیای خودرو

معرفی و بررسی جدید‌ترین خودروهای جهان و تکنولوژی‌های صنعت خودروسازی

دنیای خودرو

معرفی و بررسی جدید‌ترین خودروهای جهان و تکنولوژی‌های صنعت خودروسازی

پژو 508 سدان لوکس فرانسوی

سال قبل شایعاتی مبنی بر رونمایی از پژو 508 در کنار خودروهایی چون پژو 301، پژو 208، پژو 2008 و پژو 5008 منتشر شد، اما پس از نهایی شدن توافق‌نامه و پس از عقد قرار دارد ایران خودرو و پژو، به ترتیب خودروهای پژو ۲۰۰۸، پژو ۳۰۱ و پژو ۲۰۸ برای  تولید در نظر گرفته شدند.

پژو 508 / peugeot 508

پژو ۵۰۸ خودرویی در کلاس سدان سایز متوسط شهری است. سدان‌های سایز متوسط یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی هستند که البته انواع توانمندی از برند‌های مختلف در این کلاس حضور دارند. این دسته از خودروها علاوه بر فضای داخلی مناسب، از پیشرانه با توان کافی و امکانات رفاهی خوبی بهره می‌برند که بدین ترتیب نیاز‌های عموم خانواده‌ها را تأمین خواهند کرد. طی سالیان گذشته این کلاس از خودروها جز محبوب‌ترین نمونه‌ها در میان خریداران بودند و فروش خوبی برای تولیدکنندگان خود به ارمغان می‌آوردند.

اما چند سالی است که این روند تغییر یافته است و انواع کراس‌اوور و شاسی‌بلند محبوبیت بیشتری میان خریداران دارند. با این حال هنوز هم کلاس سدان‌‌های شهری از اهمیت بسیاری بالایی برای تولید‌کنندگان برخوردار هستند و توسعه‌ی نمونه‌های ایده‌آل جزو اولویت هر خودروسازی است. پژو نیز در همین راستا با فیس‌لیفت ۵۰۸، سعی در کسب سهم بیشتری از این بازار دارد.

پژو 508 / peugeot 508

برادر بزرگ‌تر ۳۰۱ برای جایگزینی پژو ۴۰۷ و شاید هم پژو  پارس، وارد بازار ایران خواهد شد. پژو ۵۰۸ نقش بسیار حیاتی در میان مدل‌های این تولید کننده‌ی فرانسوی دارد. این خودرو پس از تجربه‌ی ناموفق و توقف تولید مدل‌های ۴۰۷ و ۶۰۷، با طراحی متفاوت وارد بازار شد و سعی در جلب نظر کاربران دارد. نمونه‌ی اول این خودرو در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و اکنون پس از چند سال، تغییرات و بهینه‌ سازی‌های ظاهری و فنی زیادی به خود دیده است. پژو ۵۰۸ با قیمت تقریبی ۱۶۵ میلیون تومان در بازار ایران عرضه خواهد شد.

مشخصات و قیمت پژو 508

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.